۴ گام برای دستیابی به ثروت هنگفت بر اساس قانون جذب

۱۴۰۰/۱۲/۳


ذهن شما متشکل از افکاری است که در آغوش می گیرید و آنها مانند جریان های مغناطیسی هستند.اگر به برخی از رویدادها و اعمال مثبت فکر کنید نتایج مثبتی خواهید گرفت و اگر "افکار منفی" داشته باشید این منفی گرایی زندگی شما را هدایت می کند. .

زندگی شما به هر چیزی که دائماً به آن فکر می کنید جذب می شود، و این بدان معنا نیست که همه افکار در واقعیت تجسم یافته اند، بیشتر افکار ضعیف هستند و آنقدر تکرار نمی شوند که قدرت کافی به دست آورید، افکار ضعیف مانند این هستند. آهنرباهای ضعیفی که به سختی دارای نیروی جاذبه هستند.



"من دیده بودم که آهنربا چگونه اجسام فلزی را جذب می کند. آهنرباهای قوی و بزرگ بیشتر از آهنرباهای ضعیف و کوچک اجسام بزرگتر را جذب می کنند و ذهن نیز به همین ترتیب عمل می کند. رویدادها و موقعیت های مثبت و منفی را به زندگی شما جذب می کند. با توجه به ایده هایی که شما معتقدید و این اصل (قانون جذب) است.» .



نیروی گریز از مرکز


ذهن مانند آهنربا است، نه تنها جذاب است، بلکه دافعه نیز هست، اگر فکر می کنید که نمی توانید چیزی را به دست آورید یا انجام دهید، این چیز را رد می کنید.



وی افزود: افکار عجز، ضعف، ترس و حقارت نیروی گریز از مرکز ایجاد می کند، به نظر می رسد و گویی بادهای شدیدی ایجاد می کنید که می وزد تا چیزهایی را از شما بگیرد و مانع رسیدن آنها به شما شود.



جذب پول


قانون گرانش جهانی به ایده و نیت بستگی دارد، همه چیز در هستی با یک ایده آغاز شد، صنعت هواپیماسازی در ذهن عباس بن فرناس ایده بود و این ایده رشد کرد و توسط برادران جویس توسعه یافت.



اعمال از روی نیت است، اما هر کس آنچه را که خواسته است دارد، و بنابراین هر وقت به چیزی فکر کنید. قدرتمندانه برای شما اتفاق می افتد و بنابراین با به کارگیری قانون جذب عمومی می توان به آن دست یافت، زیرا فکر یکی از ارکان پول است.



قصد ایجاد واقعیت


«تفکر در مورد چیزی با قصد و نیت، با ایده رسیدن به آن انرژی می آفریند و 90 درصد رسیدن به هدف بستگی به نیت دارد و بر اساس موارد فوق، اگر قانون را به کار بگیریم، برای ما روشن می شود. جاذبه جهانی است و به ثروت اندوزی فکر می کنیم و سپس قصد داریم پول بدست آوریم یا ماشین داشته باشیم، با وجود نداشتن اطلاعات لازم برای رسیدن به این هدف، فقط فکر می کنیم و سپس قصد داریم قانون را برای یک دوره 6 تا 8 اعمال کنیم. هفته ها، و هدف شما محقق خواهد شد، خواه این هدف پول باشد، خودرو یا حتی موقعیت اجتماعی.



شرایط دستیابی به قانون جذب برای آوردن پول


کارشناس انرژی یکسری شرایط را برای پول درآوردن تعیین می کند که مهمترین آنها تعیین هدف به طور واضح و دقیق است، یعنی چه چیزی را می خواهید جذب کنید، آن را دقیقا مشخص کنید و دقیقا بدانید که چه می خواهید.



«آیا می خواهید به ثروت مالی برسید؟ بنویسید: می‌خواهم از فلان ثروت خلق کنم و مراقب باشید که هدفتان را مثبت بسازید و مراقب منفی بودن آن باشید، مثلاً نگویید (نگران نیستم) بلکه بگویید: من می خواهم اطمینان داشته باشم).



نگو (نمی خواهم فقیر باشم) بلکه بگو (من می خواهم صاحب مال باشم) روش تنظیم هدف برای جلب حوادث بسیار مهم است و بعد از اینکه هدف را تنظیم کردی. برای رسیدن به هدف لحظاتی را زندگی کنید، از این هدف هیجان زده شوید، آن را به صدا، تصویر و احساس تبدیل کنید.»



در مورد شرط دوم جذب پول، هدف گذاری است، پس هدف خود را مشخص کنید و به صورت مثبت بنویسید، هدف را احساس کنید و این ما را به سمتی سوق می دهد. شرط سوم، یعنی تصور رسیدن به هدف.



«آیا می‌دانستید که آفریدگان جهان از تخیل استفاده کردند و به آنچه می‌خواستند رسیدند، بدون تخیل، آن مرد ساده‌ای به نام لینکلن به تخت سلطنت نمی‌رسید و اگر تخیل نبود، ادیسون نور را روشن نمی‌کرد. جهان با برق.»



یکی از دوستان تاجر ارشد ماجرای ثروتمند شدن خود را برایم تعریف می کند، می گوید: جوان بودم، از خانواده ای فقیر، با شرایط متوسط، با امکانات محدود، نه روزی داشتم و نه لباس نو. برای رفتن به مدرسه، نه یک بازی، نه حتی ساده ترین چیزی که او از آن لذت می برد.



دوست من از طریق تخیل به آرزوهای خود رسید و با تخیل فرصت های خوبی را جذب کرد، او مبنای سوم قانون جذب را به کار برد، پس خیال شما را بسیار گسترده کنید.



آنچه را که همیشه می خواهید تصور کنید و آنچه را که نمی خواهید تصور نکنید، زیرا ضمیر ناخودآگاه همانطور که با واقعیت برخورد می کند با تخیل برخورد می کند و شما می توانید ضمیر ناخودآگاه خود را به راحتی و به راحتی فریب دهید، فقط آزمایش را انجام دهید و شما خودتان کشف خواهید کرد، ضمیر ناخودآگاه تصورات شما را بدون توجه به هر چیزی باور می کند.



کشف زیبایی


برای اینکه قانون جذب به طور مؤثر با شما کار کند، ، شخص باید خوش بین باشد و زیبایی را در همه چیز حس کند.

تفاوت بین خوش بین و بدبین در این است که خوشبین زیبایی را در چیزها می بیند در حالی که بدبین عیوب و کاستی ها را در آنها می بیند. انسان خوش بین بیشترین بهره را از قانون جذب می برد، او قدرتی ماوراء طبیعی دارد که اتفاقات مثبت را جذب کند و آنچه را که می خواهد جذب کند، چه این قانون را بداند و چه نداند.



money

..